פיתוח רעיונות – לרבים מאיתנו עולה מדי פעם בחיים רעיון נהדר למוצר.

לעיתים אנחנו מרשים לעצמנו לשחק עם האפשרות להפוך את הרעיון לדבר ממשי ואפילו מפנטזים על אקזיט, אך רגע אחרי אנחנו נוטים לשכוח מכל הסיפור, כאילו דבר לא קרה.

וחבל!

איך תדעו אם לא תנסו?

הדרך להפוך היום רעיון או חלום למציאות היא קצרה ונגישה מתמיד. אם אתם מאמינים ברעיון שלכם, אפילו אם אין לכם שום ניסיון בתחום, אפשרויות הפיתוח המוצעות היום הופכות את המהלך לאפשרי לחלוטין וכדאי כלכלית.

חברת Geomatrix מציעה פתרונות של פיתוח רעיונות, משלב התכנון ועד התוצר המוגמר. צוות העובדים מומחה בתחומי הטכנולוגיה וההנדסה ובמקצועיות ללא פשרות הוא ידע להוציא את המקסימום האפשרי מהרעיון שלכם.

פיתוח רעיונות – מה המרחק מרעיון טוב לאקזיט?

להצלחת מוצר גורמים רבים אשר חוצים תחומים מגוונים מאוד. החל בזיהוי הפוטנציאל הגלום במוצר או הצורך בו, נמשך בתכנון מוקפד, יצירת אבטיפוס וגיוס השקעות לייצור המוני ונגמר בשיווק יעיל והצלחה מסחרית.

במידה ואתם מאמינים כי בידיכם רעיון למוצר שטרם נראה, שיש בו קדמה וחדשנות פורצת דרך, מהרו לרשום אותו כפטנט במשרד הפטנטים. לעיתים חולף זמן רב מרגע הגשת הבקשה ועד אישורה ויכולות לחלוף שנים. לכן מומלץ כמה שיותר מוקדם להתחיל בהליך ולהגן משפטית על שימוש ברעיון שלכם או חיקוי הפטנט של המוצר.

תהליך מקצועי ויעיל

שלב פיתוח המוצר כולל למעשה את התכנון הראשוני, שרטוטי הדמיות ומציאת הפתרונות הטכנולוגים והיצירתיים למימוש הרעיון. זהו שלב קריטי שכן השאיפה היא להגיע לשלב פיתוח האב טיפוס עם תכנון כמה שיותר מדויק, זאת על מנת לחסוך עלויות וזמן בהמשך.

האב טיפוס יעבור ככל הנראה כמה גלגולים עד אשר יהפוך למוצר מוגמר ומושלם. ככל שידיים מקצועיות יותר יעבדו את הרעיון שלכם, כך התהליך יכול להתקצר ולהתייעל.

מוצר אשר מוכן לייצור המוני ישמש גם לרוב כאמצעי לגיוס משקיעים, על כן ישנה חשיבות עליונה גם למראה של המוצר, למודרניות וליעילות הפעולה שלו. עם הכסף שגוייס, תוכלו להתחיל לייצר את הרעיון שלכם על פס ייצור המוני ולמכור אותו.

לענות על פתרונות תעשייתיים

רוב המוצרים שגלויים היום לציבור, התחילו ברעיון פשוט. אך עם מכנה משותף לכולם: "כל המוצרים ענו על פתרונות כל-שהם", למשל רעיון אשר יקל על תעשיית ראש דיו למדפסת יכול להיות מצוין ובעל ערך לחברות התעשייה השונות. במידה והרעיון מצליח לייעל את התהליך, או להוות איזה שהוא פתרון לחברות הדיו, הוא רעיון שכדאי לפתח.

לתת פתרונות הגנה לרכב – במידת האפשר

פיתוח רעיונות נחשבים כאומנות, אך אומנות חייבת להתאים גם לתעשיות גם לצרכים פרטיים והנושא השלישי הוא גם עבור פתרונות רכב ממוגן.
כל אפליקציה ששמעתם שנתנה איזה שהוא ערך לנהגים, התחילה מרעיון. קהל הרכבים הוא גדול וענקי, וכדאי להתאים את הרעיון במידת האפשר לתחום הרכב, ואם אפשר גם לתחום תעשיית הרכבים.

פיתוח רעיונות לתחומים רבים

צוות Geomatrix עטור ניסיון בפיתוח מוצרים בשלל תחומי החיים. עם מומחים מעולם ההנדסה והטכנולוגיה ביצעה החברה כבר פרויקטים רבים ומוצלחים בתחומים כמו מכשור רפואי, תעשייה בטחונית, צעצועים, ערים חכמות, קוסמטיקה ועוד.

חברת Geomatrix רואה את החשיבות העליונה בעבודה מקצועית הנעשית על ידי מומחים בכל שלב של הליך פיתוח המוצר. הערך המוסף בעבודה מקצועית שכזו הוא בהקפדה על פרטים קטנים וקריטיים, השגת התקנים והאישורים הנדרשים ועמידה בבדיקות איכות קפדניות.

עבודה מקצועית הינה הכרחית גם לשם קיצור זמני הפיתוח והעלויות, שכן ניסיון וידע יחסכו טעויות אשר עלולות לצוץ בשלב היצור, כמו גם תיקונים בלתי צפויים הנדרשים באב הטיפוס, ושלא התגלו בטרם שלב הייצור.

אם יש לכם רעיון טוב, מוטב שתפקידו אותו בידיים הנכונות.

חברת Geomatrix מעמידה לרשותכם את אנשי המקצוע הטובים ביותר ואת כל הכלים הדרושים על מנת להבטיח איכות מוצר ברמה הגבוהה ביותר, לטובת הצלחת המוצר והגשמת הרעיון שלכם.