נדמה שהקדמה הטכנולוגית משפיעה על כל תחומי החיים שלנו. לאן שלא תביטו, בבית, ברחוב, בדרכים ובעבודה, תוכלו לראות כיצד העולם שלנו הולך ונהיה יותר ויותר מודרני ומותאם באופן מדויק יותר לצרכינו.

אחד היתרונות שהביאה הקידמה לחיינו היא ביכולות פיתוח מוצרים מדויקות יותר ונגישות לקהל הרחב. כל אדם שקם בבוקר עם רעיון טוב בראש יכול להפוך אותו לממשי במהרה ובמספר צעדים פשוטים יחסית מבעבר.

האפשרות הנהדרת הזו תורמת למעשה גם ליזם שהביא את הרעיון וגם להתפתחות האנושית, כשכולנו נהנים מריבוי המוחות המבריקים אשר הופכים את חיינו למתקדמים ונוחים יותר.

גם את הרעיון הנהדר שלכם אפשר להפוך למוצר מוצלח.

חברת Geomatrix מתמחה בפיתוח מוצר טכנולוגי בעזרת צוות מומחים ומהנדסים שילווה אתכם משלב הרעיון ועד המוצר הסופי. לכל אורך הדרך תיהנו מתהליך עבודה מקצועי, עם יחס אישי וחם, בזמן ובתקציב מוגדרים.

מה נדרש לשם פיתוח מוצר טכנולוגי מוצלח?

ישנם מרכיבים רבים בתהליך התכנון והפיתוח אשר מאפשרים להוציא את המרב מהמוצר ומהרעיון שעומד מאחוריו. היכולת לעמוד באתגר, גדול ככל שיהיה, היא המפתח להצלחה והיא תלויה כמובן באיכות הצוות אשר הופקד על העבודה.

הידע הנדרש לפיתוח מוצר טכנולוגי הוא מגוון ורחב. פעמים רבות ישנו צורך לחשוב מחוץ לקופסא ולתת פתרונות טכנולוגיים ויצירתיים על מנת לממש על הצד הטוב ביותר את הרעיון למוצר.

נוסף על הידע, ניסיון הצוות קריטי גם כן ויכול לחסוך עלויות פיתוח רבות כמו גם זמן מבוזבז על טעויות שיכולות להיחסך, בעזרת וותק מוכח בתחום והכרה עמוקה של עולם פיתוח המוצרים.

בתחום הפיתוח אפשר לומר שגם השמים הם לא הגבול. כאשר מפתחים מוצר חדש, נשענים כמובן על הידע והיכולות המוכרות והיעילות, ובאותו הזמן שואפים לגלות דרכים חדשות לעמוד באתגרים טכנולוגיים אשר עומדים בין צוות המפתחים למימוש הרעיון של היזם.

חברת גיאוטמריקס מתגאה בשלל פרויקטים מוצלחים במיוחד בתחומים שונים, ובעיקר בתחום פיתוח מוצר טכנולוגי. צוות העובדים מונה מומחים מתחום ההנדסה והטכנולוגיה, שעבורם פיתוח מוצר טכנולוגי מאתגר זו סיבה טובה לקום בבוקר.

רעיון מדהים לעולם הטכנולוגיה והמדפסות

רעיון קליט הוא מדהים, הוא דווקא נמצא בעולם המדפסות. מי מאיתנו לא משתמש במדפסת? ניתן לקחת לא מעט רעיונות מעולם הדיו. למשל, ליצור רעיון שיתרום לחברות הדיו הרבות, רעיון שיגרום להזריק או לייעל את תהליכי ייצור הדיו. למשל, בתחום דיו למדפסת hp ניתן למצוא שלל בעיות מרכזיות, ומכאן לפתח מוצר שיענה על הפתרונות השונים.

דוגמא לפיתוח רעיון בתחום החשמל

חשבו על תחום מסוים, ממש באקראי! למשל, תחום מוצרי חשמל באינטרנט, זוהי דוגמא בלבד לשם הפסקה. תחשבו על הבעיות שנוצרות לצרכנים בעת קניית מוצרי חשמל באופן מקוון. לאחר שחשבתם על הבעיות, הכאבים, והכשלים בין הצרכן לבין המוצר \ החנות. עכשיו חשבו על פתרון יצירתי ובעל משקל לא קטן. פתרון בעל משקל אשר יהווה לחנויות החשמל סלילת דרך להשתמש דווקא ברעיונות שלכם! שכמובן הם יהפכו בסופו של דבר למוצר שלם. זה הכיוון! ומכאן אתם על הדרך הנכונה.

הרעיון קיים, איך הופכים אותו למציאות?

הדרך לפיתוח מוצר סופי והפצתו ללקוחות עוברת תחנות רבות. אם אתם מעוניינים בהצלחה עסקית ומסחרית, כדאי שלרעיון שלכם יהיה שוק וכדאיות כלכלית. אפשר לוודא זאת גם לפני פיתוח מוצר טכנולוגי, אך לעיתים נדרש המוצר עצמו על מנת לבצע סקרי שוק וכדאיות.

הליך תכנון ופיתוח ראשוניים הם קריטיים במיוחד. ככל שהתכנון יהיה מוקפד יותר על הנייר ועל מסך המחשב, כך ייצור האבטיפוס הראשוני יהיה מדויק יותר לצורך ולרצון של היזם, ויחסוך הוצאות מיותרות ואינסוף תיקונים לשם עמידה בתקנים ובבדיקות האיכות.

יכול להיות שהרעיון שלכם נהדר, אבל הוא עלול להתפספס בגלל חוסר ידע וניסיון. אל תיכנעו. אם אתם מאמינים במוצר שלכם, אל תתפשרו עליו ותעניקו לו את הסיכויים הגבוהים ביותר להצלחה, על ידי בחירה בצוות מיומן ומקצועי המבין בתהליך פיתוח מוצר טכנולוגי.

לאחר שהמוצר שלכם מוכן, תוכלו להתחיל לעבוד על מימון המוצר, שליחתו לייצור המוני ושיווק ללקוחות. בכל אחד מהשלבים שבדרך כדאי שתהיו מצוידים בידע ובניסיון הטובים ביותר אשר יבטיחו לכם מוצר מוצלח ויעיל, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.