פיתוח מכשור רפואי – הדרך שעובר מוצר חדש מהרגע בו עלה לראשונה כרעיון, עד שיצא לתפוצה, היא מורכבת ומעניינת. מאחורי כל מוצר שכזה ישנו תהליך אשר חוצה תחומים רבים ודורש מיומנויות שונות. מתכנון, מימון ופיתוח המוצר ועד השגת תקנים, עמידה בביקורות איכות, שיווק והפצה.

הצלחת המוצר ברמת האיכות וברמה העסקית תלויה מאוד במידת הידע והניסיון אשר נלווים לכל אחד משלבי הפיתוח, ולכן חשוב להפקיד את העבודה בידיים המקצועיות ביותר שיש.

ובעוד פיתוח מוצר סטנדרטי הוא דבר מאתגר לכשעצמו, פיתוח מכשור רפואי דורש אפילו יותר ידע, מיומנות וניסיון. מכשור בתחום זה אשר נועד לאתר או לטפל בבעיות בריאותיות, להציל חיים ולהקל על חולים, צריך לעמוד בתקנים רבים וביקורות איכות מחמירות וכמובן להיות יעיל.

לחברת Geomatrix לא רק הידע הנדרש לתכנון ופיתוח מכשור רפואי, אלא גם הניסיון, האנשים והיכולת. מאחורי הצוות המקצועי של חברת גיאומטריקס עומדות שורה של הצלחות בתחום פיתוח מוצרים בכלל ומכשור רפואי בפרט.

פיתוח מכשור רפואי – מה יכול לעזור בזמן הפיתוח?

כאשר מפתחים מוצר, במיוחד כשמדובר במוצר עדין ורפואי הדרישה בקירור נדרשת לא מעט פעמים. שימוש יעיל ב: "מקררים תעשייתיים", עשויה לעשות את העבודה כיעילה יותר. כמו שנדרש חימום לשם תהליך הבניה, כך גם בתהליכי הקירור השונים. לכן, נדרשת מאיתנו יצירתיות, וכאן נכנס לתמונה המוצר שהומלץ.

פיתוח מכשור רפואי – מה עובר המוצר עד שמגיע ללקוח?

הכל מתחיל למעשה ברעיון, שלרוב נובע מצורך מסוים. לכן שלב תכנון המוצר דורש תחילה להבין לעומק את הצורך ואת הפוטנציאל השיווקי. בעזרת הידע הזה, בין היתר, יהיה קל לחדד את הרעיון ולהפוך אותו למוצר מדויק יותר.

לאחר מכן עוברים לשלב פיתוח אב טיפוס של המוצר. הגרסאות הראשונות יזכו לשיפורים, תיקונים ואבולוציה שלמה אשר תוליד בסופה את המוצר המוגמר.

בשלב כזה או אחר יזדקק כנראה המוצר למימון. גיוס משקיעים קריטי להצלחת הפרויקט, ואופן הצגת הפרויקט למשקיעים חשוב גם כן. כיום מקובל לנסות ולהיעזר, בין היתר, בקרנות הון סיכון לשם מימון פיתוח המוצר.

לאחר שהושג המימון והרעיון קרם עור וגידים לכדי מוצר מושלם, אשר קיבל את כל התקנים הדרושים ועמד בהצלחה בבדיקות האיכות, ניתן להתחיל ולייצר אותו באופן המוני ולהפיץ אותו אל הלקוחות.

צוות העובדים של חברת Geomatrix מורכב מאנשי מקצוע מתחום ההנדסה אשר מיומנים במתן פתרונות טכנולוגיים ויצירתיים משלב הרעיון ועד לפיתוח סופי של מוצר ברמה הגבוהה ביותר.

רעיון מצוין לפיתוח רפואי

מי מאיתנו לא נתקל בכתבות על רשלנות רפואית? לא מעט פעמים וגם בטלוויזיה. רעיון למוצר חדשני הוא בתחום רשלנות רפואית. ניתן לפתח מוצר שמהווה ערך לעולם הרפואה בתחום הרשלנות, אשר עשויה להפחית ולצמצם את כמויות האשמות. חשבו על זה, זה גאוני.

ידע וניסיון ששווים בריאות וכסף

מכשור רפואי מתקדם הוא למעשה אחד התחומים אשר מושכים הכי הרבה משאבים ועניין כיום. העתיד בתחום הרפואי כבר מזמן כאן, כשעוד ועוד טכנולוגיות חדשות ופיתוחים מרגשים מסייעים לנו לשפר את איכות החיים ולהאריך בשנים.

פיתוח מכשור רפואי ומתקדם דורש לא רק מחקר מעמיק והבנה רחבה בתחום הרפואה, אלא גם את הידע ההנדסי והטכנולוגי הנדרש לשם מימוש הרעיון באופן אשר יוציא ממנו את המרב הגלום בו. לעיתים רעיון כזה או אחר עלול לרדת לטמיון בשל חוסר ידע או הבנה מספקת בתחום הפיתוח, וההפסד הוא של כולם.

חברת Geomatrix הינה חברה המיומנת בתכנון ופיתוח מוצרים, לרבות מכשור רפואי מתקדם ויודעת איך להפוך רעיון טוב למוצר נהדר. למכשור רפואי חדיש יש שוק נרחב במיוחד הכולל גופים ציבוריים ופרטיים כאחד, אשר מוכנים להשקיע כסף רב בהזדמנות לקחת את תחום הרפואה עוד צעד קדימה.

מוצר מוצלח הוא מוצר שעובד ומוכר וכשזה מגיע למכשור רפואי, ההצלחה יכולה להיות שווה הרבה כסף ליזם, ובריאות לכל השאר.